Bruno Banani
Kam se hrabou značky Versace, Hugo Boss nebo Dior, když můžete mít nepřekonatelného Bruna Banani. Vždyť tato značka v sobě nese mnoho, co ty výše jmenované opravdu nemají. Svou popularitou nezná mezí, oblíbilo si ji opravdu velké množství žen i mužů, protože tyto parfémy mají v sobě jakousi nezaměnitelnou vůni, kterou jednoduše musí mít každá žena ve své velmi pěkné kabelce. Každý muž jí musí vonět, protože pouze s touto vůní mu neodolá žádná žena. Dilema, které se vždy nese v duchu takovém, že nevíme, kterou vůni zvolit, vždy vyřešíme jednoznačně, a to s Brunem! Pokud stále váháte, zda si Bruna vzít, přečtěte si něco z historie a také pár bodů, které vás jen utvrdí v rozhodnutí, že Bruno je vždy správná volba.
Něco málo z historie
Celou společnost založil v roce 1993 Wolfgang Jassner, který umístil sídlo celé společnosti do německého města Chemnitz. Značka tedy působí na trhu více jak dvacet, proto se není čemu divit, když si našla své zákazníky v každém koutku světa. O pět let později se zrodil v marketingovém centru nápad, že by se do propagace firmy mohli zahrnout i kosmonauti. A právě skrze takto tematickou reklamu se značka dostala mezi nejprodávanější té doby. Před osmi lety navíc začala značka vyrábět i oblečení, které je dodnes v souladu s ekologickým systémem. Produkují totiž vlákna Biophyl z Advansa s třídou 1 Oeko-Tex dle Standardu ratingu. Proto právě také sklízí úspěchy – v tomto případě zejména u ochránců přírody. Na olympijských hrách v Soči značka upozornila na svou maličkost díky reprezentantovi, který se taktéž jmenoval Bruno Banani. Chytrý marketingový trik jim opět zvedl popularitu a ta stále roste až do současnosti.
Proč si tedy zvolit Bruna?
- je ekologický
- má více jak dvacetiletou historii
- spokojenost zákazníků je na prvním místě
- skvělý vzhled i samotná vůně
- je prostě senzační