ALDO

Píše se rok 1972, kdy je založena společnost Aldo, která se zaměřuje pouze na výrobu a následný prodej obuvi. Tenkrát ještě Aldo Bensadoun, jenž před časem ukončil svou vojenskou službu, netušil, že rozeběhne celosvětově uznávaný podnik, jehož prodejny bude denně navštěvovat obrovské kvantum zákazníků. O šest let později se otevírá první samostatná prodejna v Montrealu a právě tímto počinem končí období licenčních oddělení v módních domech s oděvy. Během osmdesátých let firma vykvetla nevýslovnou rychlostí a během několika let otevřela takřka pětadevadesát prodejen. Roku 1993 se úspěšně dostala i na trh ve Spojených státech amerických a během následujících devíti let se z jedné maloprodejny stalo sto pětadvacet prodejen této značky. Lidé si ji oblíbili zejména pro jedinečnost, kterou tehdy dokázala přinést. Dodnes je velice uznávanou značkou, protože ona právě udává styl a módní trendy. Málokdy se setkáte s takovou značkou, která dokáže předvídat to, co se bude nosit, už několik měsíců dopředu. Pakliže uvažujete, co si koupit na podzim, v Aldo odpověď najdete už nyní.

Z ryze ženské obuvi se stala i ta mužská

ALDO
ALDO

Nejdříve se jednalo pouze o dámskou obuv, na kterou se společnost zaměřovala. Jenže později se společnost rozhodla rozšířit svůj sortiment i o pánskou nabídku. Nyní tedy i pánové mohou zakusit, jak chutná chůze v těchto unikátních, módu udávajících botách.

I přes to, že i muži si mohou najít své oblíbence v prodejnách této proslulé značky, jsou většinou ženy ty, které jsou v těchto kamenných obchodech schopny utratit hotový majlant. Možná si pánové ještě nenašli tu cestu, kterou by častokrát došli přímo před dveře této prodejny. Ovšem to nevadí, ztráty, které jsou z toho, že muži nenakupují, hrdě doženou ženy svými nákupy. Zisky tedy tvoří především finance z dámské peněženky, ale není se čemu divit – ženy přece touží být stále v kurzu, a to právě s těmito botami rozhodně budou.

Značka Aldo je tedy jednou z nejvíce úspěšných společností zaměřující se na výrobu, distribuci a následný prodej obuvi, jež se řadí k těm nejkvalitnějším a nejstylovějším vůbec.

Hana Sportová

Hana Sportová

Hana Sportová je šéfredaktorkou magazínu Lastfashion. Stále píše články a řídí publikační činnost dalších redaktorů pro online i tiskovou formu magazínu. Lenka se zajímá o módu a podnikání.

Hana Sportová has 269 posts and counting. See all posts by Hana Sportová