Helly Hansen

Celý příběh této nyní velmi proslulé značky začal už v roce 1877. Prvotní myšlenka spočívala pouze ve vyrábění nepromokavých pláten na bundy, dále na kalhoty a plachty, které byly vyrobeny z hrubého plátna, jež bylo namočeno ve lněném oleji. Díky této inovaci značka uspěla na trhu a v průběhu zhruba pěti let se prodalo přes deset tisíc kusů tohoto zboží. Následně společnost obdržela i diplom za vynikající služby a od té chvíle se začaly výrobky vyvážet i do jiných zemí celého světa. Velký průlom zaznamenala značka ve své historii zhruba kolem dvacátého století, kdy se dokončily nejrůznější vývoje produktů. Začaly se vyrábět textilie, které byly odolné proti mimořádnému chladu a které nás chránily proti nátlakům a náročnosti fyzické práce. Dnes však vystupuje na trhu zejména s oblečením, jež by se dalo používat i na běžné nošení. Jedná se tedy zejména o gumáky či bundy, jež jsou stále oblíbenější.

Značka Helly Hansen je velice oblíbenou zejména u mladých žen, protože nabídka gumáků doslova láme rekordy. I když se původně jedná o oblečení, které bylo kvalitní a jež se zaměřovalo především na mimořádné situace, ve kterých jednoznačně potřebujeme být kvalitně oblečeni něčím, co nás do jisté míry před těžkými chvílemi ochrání, gumáky si našly rychle jakousi skulinu, kterou se ukázaly světu. Móda navíc tento kousek vašeho botníku jednoznačně propaguje a snaží se, aby se stále staly velmi populární, a tak tedy ženy neváhají a kupují si právě kousky od této značky. Důvod je prostý – všude je spoustu různých motivů, jež působí až přemrštěným a kýčovitým dojmem. Tyto skvělé kousky takové nejsou – jsou vkusné, stylové a svou jednoduchostí i nadčasové, a tak se není čemu divit, že ženy sáhnou spíše po tomto kousku, než po jiném druhu této obuvi.

Ovšem nejen ženy, ale i pánové a děti si přijdou na své, a to zejména kvůli tomu, že značka nabízí i širokou škálu nejen obuvi, ale také oblečení právě pro tyto dvě skupiny lidí. A tak se tedy touto značkou může obléct celá rodina.

Hana Sportová

Hana Sportová

Hana Sportová je šéfredaktorkou magazínu Lastfashion. Stále píše články a řídí publikační činnost dalších redaktorů pro online i tiskovou formu magazínu. Lenka se zajímá o módu a podnikání.

Hana Sportová has 269 posts and counting. See all posts by Hana Sportová