Tchibo

Pro značku Tchibo jsou charakteristickými znaky rozmanitost, kvalita a inovace. Byla založena v roce 1949 Maxem Herzem a více jak 60 let je synonymem jakosti a čerstvosti zejména na trhu s kávou. Původně šlo pouze o zásilkový obchod s kávou, ale časem se z něj vyvinula mezinárodní společnost, působící v mnoha obchodních odvětvích. V průběhu činnosti a rozvoje společnost Tchibo systematicky rozšiřovala svůj celkový sortiment. Značka Tchibo působí na českém trhu od roku 1991. Dnes je tato společnost takový specifický svět s vlastním obsahem produktů. Zákazníci si zvykli na strukturu nabídky, která se počátkem 70. let začala rozšiřovat o sortiment několika vybraných druhů spotřebního zboží.

Každý týden nový svět

Pod tímto heslem se v současné době značka Tchibo svým zákazníkům představuje každý týden asi s 30. novými výrobky v rámci určitého specifického akčního tematického okruhu. Mimo kuchyňských a zahradních potřeb přišly na scénu také sportovní potřeby, zboží pro volný čas, kvalitní móda, obuv, doplňky, šperky a nekonečné množství druhů zboží. Každý týden nabízí Tchibo svým zákazníkům kvalitní výrobky. Zajímavá je právě tematická šířka tohoto sortimentu a množství nabízených produktů. V průběhu celého obchodního roku si pak každý to své zboží najde. Nabídka zboží, se řídí jednoduchým principem, kdy jednotné téma spojuje všechno nabízené zboží. Kvalita oblečení a doplňků je opravdu vysoká.

Originální oblečení vysoké kvality

Tchibo
Tchibo

Značka Tchibo má své moderní oděvní kolekce ve znamení vysoké kvality. Dětské prádlo je vyrobené z organické bavlny, ale i ostatní kusy oděvů a obuvi se vyznačují precizním zpracováním, kvalitními materiály i funkčností. Výběr spotřebního zboží je opravdu široký a rozmanitý. Odborníci Tchibo totiž vyvíjejí každý výrobek opravdu sami a dodavatelé jej vyrábějí výhradně pro tuto značku. Jedině tak lze ovlivnit jakost každého produktu. Výrobky se navíc testují ve vlastní zkušebně i v nezávislých laboratořích. Jestliže jsou splněna všechna kritéria, je udělena pečeť jakosti TCM, tedy Tchibo Certified Merchandise a pak jdou kusy do prodeje. Posuzovány jsou také dopady výroby na životní prostředí. Značka Tchibo nabízí především dámské, pánské i dětské oblečení, sportovní oblečení a potřeby, spodní prádlo, dámskou i pánskou obuv, dětské boty, tašky, kabelky a doplňky, šperky a hodinky.

Hana Sportová

Hana Sportová

Hana Sportová je šéfredaktorkou magazínu Lastfashion. Stále píše články a řídí publikační činnost dalších redaktorů pro online i tiskovou formu magazínu. Lenka se zajímá o módu a podnikání.

Hana Sportová has 269 posts and counting. See all posts by Hana Sportová